Ik help je graag via de klantenservice. Waar kan ik je mee helpen?
Selecteer hieronder een onderwerp waar je vraag over gaat. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen (berichten van donderdag zouden dus op zijn laatst op maandagavond beantwoord kunnen worden).
Zo ontdek je er dat mijn boeken alleen op mijn sites te koop zijn, dat recepten altijd voor 2 personen zijn (net als de aangegeven calorieën per recept), hoe ik rekening heb gehouden met vegetariërs en nog veel meer.
Lukt het niet om het product te kopen? Neem dan direct contact op door onderstaand formulier in te vullen.
Als je uit België komt, kan je betalen met Mistercash/Bancontact of machtiging. Bij machtiging hoef je alleen je IBAN rekeningnummer in te vullen en dan krijg je direct toegang tot het product.
In uitzonderlijke gevallen is de klant niet in staat het product te downloaden door uiteenlopende technische redenen. Hieronder kun je het product nogmaals downloaden.
Vul hieronder op nieuwe je referentienummer en datum van aankoop in om nogmaals het product te kunnen downloaden.
Product nogmaals downloaden
Veel leesplezier!
Lukt het downloaden toch niet? Vul dan het formulier in bij overige vragen.
Download instructies voor het ebook + bonussen:
Vul je voornaam en e-mail in op de bedanktpagina
Wacht op de bevestigmail (deze ontvang je direct of na enkele minuten)
Klik op de blauwe bevestig link in de ontvangen e-mail
Download per product het PDF bestand op de downloadpagina
Spijtig om te horen dat het fysieke boek vertraagd is en alvast onze welgemeende excuses.
In de meeste gevallen wachten klanten op hun fysiek boek terwijl ze het digitale pakket hebben besteld van €27 en niet het digitale + fysiek pakket van €37. Neem in dit geval hieronder contact op via het formulier voor een oplossing.
Als bovenstaande niet het geval is, kan het alsnog zo zijn dat in een enkel geval het boek één of twee dagen later aankomt. Als je uit België komt kan de verzending soms 3 tot 4 werkdagen duren.
Controleer de adresgegevens die je hebt opgegeven. Soms staat hier een foutje in zoals een niet bestaande postcode en straat combinatie of een spelfout in het adres.
Vul onderstaand formulier in zodat we een zo’n spoedig mogelijke oplossing kunnen vinden (zoals een Track & Trace pakketje versturen):
Spijtig om te horen dat het boek vertraagd is en alvast onze welgemeende excuses.
In de meeste gevallen wachten klanten op hun fysiek boek terwijl ze het digitale pakket hebben besteld van €27 en niet het digitale + fysiek pakket van €37. Neem in dit geval hieronder contact op via het formulier voor een oplossing.
Als bovenstaande niet het geval is en je boek al 3 of meer dagen te laat is voor levering (wat zelden voorkomt bij PostNL met 99,6% betrouwbaarheid), is er iets mis gegaan. In een enkel geval is dit alleen mogelijk als je uit België komt.
Dat het boek niet ontvangen is kan meerdere oorzaken hebben:
Het adres dat je hebt opgegeven is incorrect. Soms staat hier een foutje in zoals een niet bestaande postcode en straat combinatie of een spelfout in het adres. Controleer dit allereerst.
Door een technische fout aan onze kant of aan de kant van PostNL waardoor de verzending niet heeft plaatsgevonden of het product kwijt is geraakt.
Het pakketje is aangenomen door een buurman of buurvrouw waar je niet van op de hoogte bent, of een dergelijke situatie.
Vul onderstaand formulier in zodat we een zo’n spoedig mogelijke oplossing kunnen vinden:
Nadat je het product aangeschaft hebt, en je hebt gekozen voor de extra video bonus, Krijg je een e-mail met de titel 'Uw inloggegevens'. Hierin staat de inlog url, je gebruikersnaam (gelijk aan het e-mailadres waarmee je gekocht hebt) en je wachtwoord.
In uitzonderlijke gevallen heeft een klant geen inloggegevens ontvangen door uiteenlopende technische redenen.
Vul het contactformulier onderaan deze pagina in, zodat de klantenservice handmatig je account kan aanmaken.
Ik heb wel inloggegevens maar ik kan de video's niet zien
Vul het contactformulier onderaan deze pagina in, zodat de klantenservice de rechten van je account kan uitbreiden zodat je de video's wel kunt zien.
Na het inloggen zie ik niet direct de video's
Het probleem kan zijn dat je na inloggen naar de verkeerde pagina bent gestuurd. Klik dan op de link die in het bovenste blok aan de rechterkant van de site staat, net onder het menu.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ga naar de 'wachtwoord kwijt' pagina. Vul daar je e-mailadres in waarmee je het product aangeschaft hebt. Je ontvangt daarna een e-mail om je wachtwoord te resetten. Klik op de link in de e-mail en kies dan je nieuwe wachtwoord.
Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer
Je gebruikersnaam is altijd het e-mailadres waarmee je het product aangeschaft hebt.
In iedere nieuwsbrief die je ontvangt staat helemaal onderaan een tekstlink met de tekst “Klik hier als je je wilt uitschrijven van AL mijn e-mails.” Klik op deze link en je bent uitgeschreven.
Een uitschrijflink onderaan iedere nieuwsbrief is wettelijk verplicht en conform het anti-spam beleid van de OPTA.
Bekijk ook eens de volgende pagina waarin uitgelegd wordt wat ik allemaal te bieden heb waaronder mijn gratis afslank weekmenu en de leerzame quiz: https://happyhealthy.nl/begin-hier/.
Bekijk ook eens de volgende pagina waarin uitgelegd wordt wat ik allemaal te bieden heb waaronder mijn gratis afslank weekmenu en de leerzame quiz: https://happyhealthy.nl/begin-hier/.
Mogelijk kunnen we iets voor elkaar betekenen qua samenwerking.
Vul onderstaand formulier in:
Dit formulier is uitsluitend bedoeld voor journalisten die werken voor TV, radio, kranten, magazines etc.
Dit formulier is ALLEEN bedoeld voor mensen als journalisten die iets willen vragen of publiceren met betrekking tot tijdschriften, televisie of radio.
Elke dag streven wij er naar om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden naar tevredenheid van onze klanten.
In geval van een klacht, vul dan onderstaand formulier in. Zodra je klacht is ontvangen, ontvang je direct een ontvangstbevestiging. Je krijgt daarbij binnen 5 werkdagen reactie via de e-mail.
Jammer om te zien dat je je video lidmaatschap wilt stopzetten. Voor de eerste 12 maanden van het lidmaatschap krijg je waardevolle tips en een concreet stappenplan om je streefgewicht te bereiken via een videoprogramma.
Door in te loggen met je inloggegevens via de inlogpagina op happyhealthy.nl/login/ kun je direct de video’s bekijken. Weet je je inloggegevens niet meer? Lees dan deze uitleg.
Wil je je lidmaatschap toch stopzetten? Vul dan hieronder je referentienummer en de datum van aankoop in klik op ‘Afmelden’.
Afmelden lidmaatschap
* Verplichte velden.
De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.
Met het referentienummer kunnen we je aankoop (sneller) terugvinden in ons betaalsysteem.
Het referentienummer (beginnend met hoofdletter ‘i’) staat vermeld onderaan de aankoop mail (met titel ‘Uw bestelling + download instructies’), op het factuur en in het geval van een afschrift als ‘Machtiging ID’ of ‘Kenmerk Machtiging’.
Om je referentienummer snel te vinden, zoek in je inbox op de term ‘referentienummer’ (zonder aanhalingstekens).
Lukt het toch niet om het nummer te vinden? Vul dan onderstaand formulier in.
Vul bij voorkeur onderstaand contactformulier in als je andere vragen hebt dan in het keuzemenu staan. Je kunt ook apart mailen naar [email protected]. Vermeld in dat geval je referentienummer indien je vraag gaat over een aankoop.
LET OP: Helaas kan ik niet ingaan op specifieke situaties via de mail. Het is voor mij onmogelijk geworden om persoonlijk advies te geven aangezien ik veel e-mails binnen krijg met specifieke situaties.
E-mail: [email protected] (vermeld je referentienummer bij een vraag over een aankoop)
Telefoonnummer: 0648723453
* Je wordt het snelst geholpen als je het contactformulier gebruikt
Je privacy wordt zeer serieus genomen. Lees het volledige privacybeleid hier.
Alle bedragen zijn inclusief btw. Door aankoop ga je akkoord met de disclaimer en de algemene voorwaarden. Klik hier als je een vraag of opmerking hebt.